کسب عنوان برترین انجمن علمی آموزشی استان توسط انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین تقدیر از انجمن های علمی – آموزشی برتر استان آذربایجان غربی صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد. در این نشست انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان آذربایجان غربی به عنوان برترین انجمن علمی آموزشی استان ، معرفی و تقدیر شد.

«بهزاد باقرزاده» معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در این مراسم اظهار داشت: حمایت های مادی و معنوی از فعالیت مستمر انجمن های علمی آموزشی همواره در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا کیفیت فعالیت های انجمن های علمی گفت: توسعه با تفکر توسعه محقق خواهد شد و آموزش و باورهای توسعه ای چالش امروز است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: انجمن معلمان ابتدائی با کسب رتبه نخست، انجمن معلمان زبان و ادبیات فارسی با کسب رتبه دوم و انجمن معلمان زبان انگلیسی استان با کسب رتبه سوم به عنوان سه انجمن برتر استان آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند.

رزم آرا رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان ضمن تشکر از تمامی اعضای انجمن، کسب این افتخار را به تمامی اعضا تبریک گفت و یادآوری نمود که انجمن های علمی برای ادامه فعالیت خویش بایستی روی ابعاد متفاوت خویش متمرکز شده و از یکجانبه نگری بپرهیزند. رزم آرا در ادامه به فلسفه وجودی انجمن ها اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود که در آینده بتوانیم با همت اعضا به اهداف ترسیم شده انجمن دست یابیم.

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*