اطلاعیه مهم در خصوص دوره: در حال به روزرسانی!!!

ضمن تقدیر و تشکر از استقبال ارزنده معلمان و مدیران محترم دوره ابتدایی برای شرکت در دوره آموزش مجازی 24 ساعته فناوری های نوین آموزشی که توسط انجمن علمی آموزشی معلمان ابتدایی استان برگزار می شود؛ بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به ثبت اسامی ثبت نام کنندگان در دوره در سامانه ضمن خدمتltms و کلاس بندی و بررسی وقت آزاد اساتید، احتمالا زمان برگزاری دوره از 19 مرداد ماه به بعد خواهد بود.

در این زمینه اطلاع رسانی دقیق در خصوص کم و کیف برگزاری دوره، زمان تشکیل کلاس های مجازی و نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دوره از طریق همین وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد. امید است بتوانیم در این دوره فرصت های آموزشی بی بدیلی را برای شرکت کنندگان محترم فراهم سازیم.

اطلاعیه 1:
همکاران گرامی افراد ذیل مدارک خود را از طریق ایمیل برای دوره 24 ساعته فن آوری های نوین آموزشی که توسط انجمن برگزار می شود ارسال نموده اند منتهی شماره پرسنلی یا کد ملی، منطقه و تلفن همراه خود را ننوشتند احتمالا از معلمان حق التدریسی یا از نیرو های آزاد مدارس غیر دولتی می باشند. کد پرسنلی و کد ملی برای ثبت در سامانه ltms ضروری است. لطفا افراد ذیل هر چه سرعیتر با خانم رزاقی به شماره 09142106131 تماس حاصل فرمایند (اسامی براساس آدرس ایمیل نوشته شده است):
شیما عباسی نژاد
محبوبه قوی پنجه
امیری
حسنی
زهرا سلطان پور
عرفان
محمد زینالپور
شیخ جان

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*