برگزاری نشست تخصصی مداخلات آموزشی و تربیتی

در راستای سیاست های آموزش و پرورش در خصوص جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در دوران پساکرونا نشست تخصصی مداخلات آموزشی و تربیتی با حضور معاونین روسای ادارات کارشناس مسئولان و کارشناسان استان و نواحی و مناطق ۲۴ گانه و همچنین معلمان و دبیر آن صفحه استان برگزار شد.

در این نشست جامعی معاون آموزش ابتدایی استان گفت ایجاد ساز و کاری برای از برای از بین بردن شکاف آموزشی ایجاد شده در دوران کرونا جزو اهداف اساسی وزارت آموزش و پرورش است.
سنایی معاون آموزش متوسطه استان بر ضرورت همکاری و هم افزایی کلی عوامل ستادی و معلمان در پر کردن این شکاف تاکید نمود در ادامه نشست رزم آرا رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان آموزش ابتدایی استان پس از تبیین و تشریح شکاف آموزشی و تربیتی ایجاد شده در دوران کرونا به مفهوم سازی کلید واژگان اساسی در بحث جبران شکافهای آموزشی پرداخت.
رزم آرا گفت در دوره جدید باید با شناخت مولفه های یادگیری اصیل مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش شود تا با هم افزایی تمام قسمت های سیستم آموزش و پرورش و سایر ارگان های مرتبط کیفیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سطح مطلوبی قرار گیرد در این نشست رزم آرا جدیدترین راهبردها در عرصه ملی و جهانی را یادآوری نمود.

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*